God jul till er alla!

Hej! Här är det väldigt lugnt nu i juletider. Jag har äntligen får njuta av lång ledigheter under julen eftersom min nya chef säger att en förskola har stängt på röda dagar. När man alltid har jobbat som personlig assistent är detta något mycket märkligt. Även detta med månads lön. Så nu njuter jag och ungarna för fullt. Hos oss pysslar ni nästan varje dag, men på sista tiden har pyssel projekten mest varit på barnens nivå. Önskar mig mera tid att pyssla även för mig själv för jag mår så gott av att skapa. Önskar er alla goda vänner och främlingar en riktigt god jul! Ni ska veta att de betyder mycket era tankar och inspiration. Sen mår man ju så himla bra av lite beröm emellan åt.

 
Tillslut så kom syskon bilderna för i år!

Älskar min lampa av de gamla China schacket som skulle kastas.


Ha de gott!/Åsa.Li



Kommentarer

Skicka en kommentar