Plötsligt så händer det!

Nästa vecka börjar jag på mitt nya jobb. Jag kommer att jobba som barnskötare på ett privat förskola. De har mycket utomhus och återbruks tänk där så jag tror nog att jag kommer att trivas. I mitt jobb som assistent har jag länge funderat på en bra tvätt lösning. De är tungt och opraktisk att kånka en stor IKEA påse när man ska tvätta. Jag skulle vilja ha något man drar, men allt är så dyrt.
I dag kom jag på det! Jobbar nog bäst under press;-)

På Återvinningen hittade jag ett shoppingvagns underrede och en hållare för hushålls papper...
Totalt 50 kr.


Tryckte fast pappers hållaren på handtaget och satte dit en påse för tvättmedel och sköljmedel också tvätten så klart. Känns toppen att mina goa kollegor får spara sina ryggar:-)


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Grattis till nya jobbet! Välkommen i min branch som jag dock troligen kommer att lämna av tråkiga insidenter. Vad det blir istället är än så länge ett stort ?

    SvaraRadera
  2. Finurligt!
    Och så skönt att en så bra lösning inte kostade mer!

    Grattis till nya jobbet!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar