Städskrubben

I städskrubben har det varit kaos länge! Strykbrädan har inte fått plats och mina trasor håller på att svämma över...

Ser man på hyllorna ovanför är de inte mycket bättre...
 

Två bakfickor från ett par byxor är de enda som sitter kvar på dörren...


Min kära rullvagn som har tidigare suttit i förrådet och varit ungarnas pysselhylla fick nu bo i städskrubben efter att ha legat i förrådet en stund. Sydde också en förvarings tub till mina trasor av en gammal panelgardin.


På hyllorna blev de mycket plats! Här har jag mina färgburkar och andra farliga saker.


Högst upp i plastbyttan ligger mina kabel förvarare som är en toarulle som har blivit lite upplivad. Funkar hur bra som helst!


På dörren finns det nu mera förvaring. Ett par till byxor och tygförvaringen på mitten som jag har fått av min farmor.

Känns så himla skönt att ha kol på sakerna:-) Jag är riktigt nöjd!

Ha det gott!/Åsa.Li





Kommentarer

  1. Många bra tips hur jag kan utnyttja mina rymliga garderober för att kunna förvara bättre.

    SvaraRadera
  2. Ja, det städskåpet borde du vara nöjd med!! :)
    Smart med toarullar för att hålla ordning på sladdarna!

    SvaraRadera
  3. Toa rullarna är kanon! Är tok nöjd de är så skönt att ha ordning:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar