Operation tjejrum del 1 av 3

Detta är Felicias rum. Blåa väggar med stjärnor...
 

På andra sidan väggen vid dörren...


Bredvid spegeln är klädskåpet.
 

 Planen är att så småningom fixa ett skrivbord i denna hörna i fotändan av sängen.


Ett tjej rum skulle målas i rosa om Felicia fick välja. Men eftersom jag hatar och måla och jag vill inte måla om, om några år, så fick blir vit. Ska man göra om sitt rum måste man ju få vara med! (En mycket liten stund).

Säkrast är att måla på kvällstid! 1 varv grundfärg och 3 vanliga lager vit färg blev det. Underarbete är super tråkigt, men jag vet faktiskt inte om målning är så mycket roligare. Fin liret börjar i morgon och de är kul! Följ med då vet jag! Pussar till ni som vill ha;-)

 

Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. ett bra val med vitfärg då kan man ju istället välja och vraka färg på inredningen ,
    ha,ha pussa lintottarna t-bax .

    SvaraRadera
  2. Ja, tack!! Ett par pussar från så fina barn, tar jag gärna emot!! Känner jag er rätt kommer det att bli ett fint slutresultat! Spännande att följa fortsättningen!

    SvaraRadera
  3. Är riktigt nöjd över att jag gick på magkänslan och målade vit! Är så enkelt att ösa på med tyg när man vill förnya.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar