Skogs fint i köket

Blev tipsad om en sådan rolig återbruk utmaning med lampskärmar så detta får bli mitt bidrag till choicebyannie. Nu har jag bytt till höstgardiner i köket. Plockade fram min skogslampa från förra året. Min skogsskärm måste har fått vingar så de fick bli en blå i stället.


Den andra skogslampan fick också vara med:-)
 

Då var de bara ett fönster kvar. Hittade denna lampa som är inhandlad på second hand tok billigt.


Gick ut i vedbon och fann lite pinnar som jag sågade till med japansågen lika lång som lampfoten.


Trädde dit en hårsnodd för att pinnarna skulle hålla sig stilla när jag knöt ihop dem med nå repstumpar.


Klart!
 


Ha det gott!/Åsa.Li





Kommentarer

  1. Fint!:)
    Den lilla lampan med skärm av pinnar gillade jag extra:)
    Du borde vara med i utmaningen hos
    http://choicesbyannie.blogspot.se/2013/09/upcykling-utmaning.html
    Jag tänkte jag skulle försöka knåpa ihop någon rolig lampa till den utmaningen, men det är inte lätt när man helt plötsligt SKA komma på något!;)
    Ha en finfin dag!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin lampa, så smart idé. Det är ju så härligt att plocka in naturen.
    Jag tackar för ditt fina bidrag i Upcykleutmaningen.
    Önskar dig en fin vecka
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar