Barn pyssel hörnan

Här är Felicias pysselbyrå. Ovanför den har jag tre tavellister där mina pysselböcker står. Listen längst ner hade gått sönder och jag får inte till nån bra lagning...
Samtidigt har mitten lådan strejkat i byrån och förvaring känns aktuell.


Att bygga hylla en helg med tre ungar själv känns dock inte så aktuellt! Gick ut i förrådet och tog in rullvagnen som hängde därute på väggen. Flyttade sen upp en tavellist högst upp under taket. Tog bort den trasiga lådan och skruvade fast rullvagnen på vägen:-) Klart!


Massa med pysselgrejer:-)  Felicias sykort hänger på en S krok på sidan. Ska inhandla flera eftersom man även skulle kunna ha förvaring under hyllan så småningom.
Mycket nöjd!


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Förstår att du är nöjd! Kul att du gillade ullkulorna! Rulla ull till kulor för hand. Tillsätt tvål och ljummet vatten när du rullar. Man får rulla rätt mycket. Ull finns att köpa på Panduro och andra ställen.

    SvaraRadera
  2. Haha ja alla sätt är bra utom dom dåliga heter det ju..smart!! =) Älskar din grytlapps tårta här nedan också.
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Tack jag är riktigt nöjd, enkla lösningar är toppen tycker jag:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar