TÄVLING!

Jag har beslutat mig för att ha en tävling, med denna tygväska som pris. Anledningen är att jag snart  har bloggat ett helt år! Helt otroligt! Att blogga är så himla kul, så nu vill jag skänka en bit av mig till er som tack. Väskan är sydd av jeans som kommer från alla möjliga håll och kanter. Foder tyget är inhandlat på secondhand och ser nytt ut.



Dekorationen på denna sida blev etiketten från jeansen. Tycker att alla bör påminna sig själva om att vi är perfekta trots våra fel och brister.





Kämpa för dina drömmar, vem ska annars göra det?
Tro på dig själv du har en enorm potential!


Innerficka av en bakficka...


Om du ler så blir livet lättare och roligare:-)


Om du vill vara med i tävlingen så gör du så här:

1 lott: Skriv en kommentar på detta inlägg och hur många lotter du har samlat ihop. Skriv även adress så jag kan skicka vinsten.
2 lotter: Gå in på aterbrukavasali på facebook och "gilla"
3 lotter: Dela denna tävling på din egen Blogg eller annat forum tex facebook.
4 lotter: Vilket är ditt favorit inlägg från denna blogg?

Tävlingen kommer att pågå från den 10 April till den 5 Maj.


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Skriv upp mig för tre lotter tjejen, favoritinlägg var för svårt att välja.. =)
    Men detta inlägg ligger bra till:
    http://aterbrukavasali.blogspot.se/2013/04/tok-viktigt.html

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sanna du är uppskriven för fyra lotter för du har redan gillat i förväg:-)

      Radera
  2. grattis till 1 års jubleumet!
    jag har klarat av 4 lotter och mitt favorit inlägg är http://aterbrukavasali.blogspot.se/2012/06/vingubbar.html

    SvaraRadera
  3. Grattis till din treviga bloggs ett år!
    Jag tar en lott och hoppas på tur
    Kram Ulla
    stortintresse@yahoo.se

    SvaraRadera
  4. Hej Hej & Grattis till ett års jubileumet,Så mysig blogg du har !
    Jag tar en lott & Hoppas hoppas på vinst.
    Önskar Dig en fin vår!
    Kramar Caroline
    kallstorp112@telia.com

    SvaraRadera
  5. Tiden går verkligen fort. Ett år sedan jag lärde känna dig? Redan! Jag gillar väskan. Och dig. Återkommer!

    SvaraRadera
  6. Jag tar en lott :)
    lena_haga@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Grattis till jubilaren!!! Klart man är med! Har svårt att specifikt peka ut något inlägg som jag gillar mest, men "Göra-om-borta-inläggen" är toppen!!

    Jag lägger ut en länk till tävlingen hos mej och kommenterar ju i denna stund - så två lotter tack!!

    SvaraRadera
  8. Åsa, jag ska inte vara med och tävla om väskan eftersom jag syr själv och tycker nån annan borde vinna den. Men jag vill säga att du är en sann inspiratör och med en otrolig bredd i ditt återbrukande - allt från soffa av lastpallar till papperspärlor! Jag kan inte välja något enskilt inlägg men det där inlägget som Sanna nämnde "Tok viktigt" är ett riktigt bra debattinlägg! Hoppas fler inspireras av din klokskap!
    Kram från Miri

    SvaraRadera
  9. Jag tar 2 lotter :-) Och grattis till 1 år!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar