Å som i Återbruk

Bokstavs utmaningen går vidare och denna vecka är det bokstaven Å. Jag bjuder därför på lite inspiration från min blogg Återbruk av Åsa.Li. Här är ett ihop klipp av lite saker. Detta är faktiskt min omslagsbild som finns på min relativt nya Facebook sida.


Just nu syr jag mycket barnkläder. Jag skarvar ihop olika plagg där jag har klippt bort delar med fläckar. På så sätt räddar man kläderna och de får ett unikt utseende.


Örhängen av en dragkedja


Tavellister av gamla brädor


Tvättförvaring av ett upp och nervänt nattusbord


Väggpanel av spegeldörrar


Barnpall av en gammal mikro




Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Trevlig sammanställning av ditt bloggande. Jag hade nästan väntat mig att du skulle ta Återbruk som ord på Å. Eftersom du har en återbruksblogg.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar