Vilken fin helg!

Tänte att jag skulle haka på en helgbilds utmaning:-)





Ha det gott!/Åsa.Li


Kommentarer

  1. Kul att du hakat på :) Härligt glada bilder från din helg!!

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka för barnen att få åka efter vovven som står där och väntar så disciplinerat. Nu blir jag sååååååååååå nyfiken "vart du e'" ? :-))
    Jag bor i södern, men har mitt barndomshem kvar norr om Vilhelmina dit jag far i påsk. Du är också intresserad av handarbete/hantverk liksom jag...kanske har du tittat in hos mig på http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/
    för jag ser att du brukar besöka Anita i Storuman...jag har gått realen i Storuman.

    Vi ses och hörs!

    SvaraRadera
  3. Fina nästan-vår bilder!
    Ja, visst är det härligt när dagarna blir längre och vädret i helgen har varit så vackert.
    Tänk om vår hund hade varit så där disciplinerad. För henne är det bara, rakt på i högsta fart tills hon stöter på ett spår och då blir det tvärstopp.

    SvaraRadera
  4. Å blir glad när jag hör beskrivningen på eran hund då verkar våran väldresserad som tröst:-) Hon är hyffsat dresserad men de skulle kunna bli bättre:-)

    SvaraRadera
  5. Det där måste ju vara hur kul som helst för ungarna, en perfekt uteaktivitet!

    SvaraRadera
  6. Toppen att åka hundsläde. Vilken glad energi i bilderna.

    SvaraRadera
  7. Tack för fina komentarer. Ungarna älskar det och jag med för de går inte att dra vagn när det är dåligt ploggade vägar...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar