Garderobs dörr

När vi flyttade till vårt hus fanns det bara en klädstång i denna garderoben. Jag sågade till en hylla och de ryms faktiskt en del förvaring trots att det är snedtak. Garderoben saknade dörr så jag löst det genom att sy dit ett tygstycke.






Tyget sitter uppe med kardborreband uppe och nere.
Kardborebandet behövs sys fast på tyget och häftas fast på väggen för att hålla.


Tyget är en stuvbit från loppis som kommer från IKEA. Enkelt sätt att skapa en dörr och en färgklick.


Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer

  1. Snygg lösning! Tyget ser precis ut som ett jag har som kommer från Hemtex. Det användes flitigt av mig för drygt 10 år sedan och jag gillar det fortfarande.

    SvaraRadera
  2. Tack! Humm nu blir jag osäker....Kanske var Hemtex:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar