Bil förvaring

Här kommer ett gammalt inlägg från 2012. En riktigt smart bilförvaring av leksaker. Som alla kan sy för här är de verkligen inte noggrannhet som var i första rummet.

Leksaks fack i all ära, men när sakerna hamnar på golvet och bilen rullar är det inte lika kul.
Gjorde därför en enkel lösning på problemet. Jag tog ett befintligt leksaks fack, som jag har fått av min jobbarkompis Veronica. Den har hon sytt hon åt sina ungar när det var små. Kortade av facket något och sydde på ett par jeans ben med resårband längst ut. På detta sätt kan ungarna fortfarande förvara leksaker i bilen, men man förhindrar att de åker i golvet.
Man förhindrar på så sätt ledsna ungar och en frustrerad mamma:-).






Av denna mall sydde jag sedan ett till den andra bilen. Detta är sydd i vaduk och är därför lätt att torka av om man mutar de små liven med något ätbart;-) Resårbanden hänger jag kring bilstolens huvudstöd på båda sidorna.






Ha det gott!/Åsa.Li

Kommentarer